woensdag 25 februari 2015

Meester is jarig!

Jawel mr. Wim is alweer een jaartje ouder. Hij werd 34, sorry tikfout, 43 jaar. En dat wisten de kinderen blijkbaar ook. Toen ik deze morgen op school kwam werd ik door juf Stephanie wandelen gestuurd en mocht ik mijn klas niet binnen. Na het belsignaal mocht ik dan toch binnen en ze hadden de volledige klas prachtig versierd met vlaggetjes en ballonnen. Ze hadden ook lekkernij meegebracht met zelfgebakken koekjes en cakejes. Alles was super lekker! Natuurlijk werd er een hevig feestje gebouwd tot aan de speeltijd. De sfeerbeelden kan je hier bekijken. Er staan ook een aantal leuke filmpjes op. Ik wil alle kinderen nogmaals van harte danken voor deze leuke verrassing.

Openluchtklassen dag 5

 Hieronder de laatste foto's van de openluchtklassen. We hebben veel werk gehad om alles op te kuisen, dus geen tijd om veel foto's ...